Újpesti Srácok

Újpesti Srácok

Meghekkeltük a Nagy Csirkefarhát Futamot (v1.0)!

2022. március 17. - Gordon J. Vance

Nem mindig érzem helyesnek azt, amit az Origo.hu facebook oldalára kommentelek. Néha talán túl érzéketlen és provokatív vagyok, talán olyanok érzésébe gázolok bele, akik ezt tényleg őszintén elhiszik!

Másfelől viszont nem tudom magamtól megtagadni azt, hogy ne szóljak be, mert annyira nyomaszt ez a minden kritikát nékülöző rezsim-szeretet! Úgy értem: jelenleg egy borzalmas háború zajlik, ártatlanok halnak meg, a civil lakosság is veszélyeztetett!

Miniszterelnökünk pedig ezidáig nyíltan -vagy burkoltan -de keleti nyitású volt, és érezhető, hogy eddig Vlagyimir Putyin orosz elnökkel állt jó kapcsolatban -legalábbis erre törekedett -most azonban elkezdte a szerencsétlen ellenlábasait felcímkézni, mint vmi háborúpárti senkiket! Értem én, hogy kell a nemzethy kommunikáció, és értem én, hogy van OV karizmájában vmiféle magával ragadó, de akkor sem tudom magamévá tenni ezt a minden határon túli elfogadást, hogy a szavazóiban egy cseppnyi kritika sincs!

Na, de lássuk, hogy a troll-hadjárat hogyan sikerült!

Origo.hu:

"Hatalmas tömeg várja a Békemenet indulásá" -jaja, már megszoktuk, hogyha a Házigazda dolgairól van szó, a következő sekélyes jelzők újra és újra felcsendülnek: hatalmas, soha nem látott, elképesztő, óriáis érdeklődés, blablabla! Ha lehetnék jó pénzért propagandista a KESMA-nál, lennének ezerszer jobb kifejezéseim is erre a "gigászi" felvonulásra! Kár, hogy olyan ritkán használhatom ezt a szót: gigászi!

Komment:
GJV: Kezdődik már a hatalma-óriás-elképesztő tömegről cikkezés percentként! Kellemes herenyalogatást origós "újságírók"! (csókos-kacsintós-szmájli)

Magyarázat:

Már az októberi Békemenetnél megfigyeltem, hogy az origo.hu egyfolytában közvetíti a felvonulást, ahol a gigászi jelzőt mindig más szinonímában tűnteti fel, hogy jellemezze a tömeget. De miért kell ennyiszer elmondatni, hogy sok az érdeklődő? Valós célt szolgál, vagy csakugyan egy propaganda? Döntsd el Te! ;)
Mindenesetre ilyen válaszokat kaptam:

XYZ: Persze te is azt szereted nyalogatni! Nektek ott van a zaj, és bandája, arra senki sem kíváncsi! (Kula emoji)

-Nyilván emberünk utalt a Fideszes narratívára, miszerint, aki nem nyal be keresztcsontig a Gazdinak, az automatikusan ballibarális-sorosbérenc-hazaáruló-minion-fatty! És hogy szívesebben nyalnám MZP golyóit. No, de én az a fajta vagyok, hogy senki golyóit sem nyalogatom, ezért éltem egy merész hasonlattal:

"Barátom! Szívesebben nyalogatom a saját golyóimat, nem szorulok rá a máséra!" 3db mosolygós emoji -gondoltam lejön, hogy a véleményről írok, h megvan a sajátom, nem kell egy narratíva ahhoz, h kialakítsam a világnézetem!

Aztán jött a lelombozó válasz:

"Bandádtól csak az tellene.. Farhát.. (Jó, ehhez hozzájön, hogy előtte leírtam, hogy Farhát-futam, mert vmiért ezt módfelett viccesnek tartottam... De kaptam még egy választ:

"Kutya tudja" -gondoltam, nagyon nem jött át a véleményről szóló trollkodásom, és már hagytam is volna, amikor jött egy válasz egy másik szemtelem kommentemre. A komment így hangzik:

"Vki egy ivós játékban benne van? Ahányszor a hatalmas soha nem látott elképesztő tömegről írnak, beverünk egy felest! Hajrá szarigós "újságírók", ne kíméljetek! Füstöljön az a propaganda!" -írtam, gondoltam felrázom vmi bulival a fideszest és a nem fideszest (vagyik az ország maradék lakosát).

Azonban nem értem el a Gazdi mély-lojalitásában hevenyészőket, az alábbi válaszokat kaptan:

"Nem kell a duma." -végű felkiáltó mondatot, és a:

"Hányan vagytok mocskos a hatok bandájában?" -kérdést, melyet nem tudok azóta sem hova tenni.

Habár az önálló véleményről való gondolkodás hasonlata nem jött át, mégis kaptam egy igazán jó kommentet:

"Ön viszont játszogathatna a herivel, vagy egy kutyáéval!" -az hiszem, Ő értette, h mire gondolok, és hogy kinek a heréje áll a legközelebb a számhoz! :)))

---GJV---

A bejegyzés trackback címe:

https://ujpestisracok.blog.hu/api/trackback/id/tr6517783040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása